piątek, 24 października 2014

DIY paznokcie akrylowe w domu- dual forms system

Z metodą DUAL FORM SYSTEMS spotkałam się jakiś miesiąc temu. Patrząc na wszystkie informacje zamieszczone na stronach odnośnie danej metody- dość późno :P


Jak wiemy, koszt paznokci u kosmetyczki waha się od 50 zł do około 120 zł. 

 Parę dobrych lat temu- metodę pokochały dziewuchy z Stanów Zjednoczonych, u nas przyjęła się dużo gorzej, o czym świadczy mała ilość informacji, jaką znalazłam buszując w internecie. Nie ukrywam, że bardzo mnie zaciekawiła, ponieważ pozwala na zrobienie paznokci akrylowych bądź żelowych w dużo krótszym czasie niż standardowo bo maksymalnie 45 min. 

Metodą można wykonać paznokcie bez tipsa, jak i na tipsie. 

Są to formy, szablony- jak, kto woli- wykonane z silikonu. Są wielokrotnego użytku. Pozwalają na uzyskanie ładnej krzywej "C". Nie podchodzą powietrzem. Trzymają się jak standardowo zrobione paznokcie (wypowiadam się odnośnie akrylu, na żelu nie próbowałam). 

Doskonale wiem, że zaraz odezwą się babeczki, które paznokcie robią od miliona lat, znają się na tym doskonale i powiedzą, że lepiej pójść do wykwalifikowanego kosmetologa, niż zrobić sobie krzywdę w domu. Otóż moje drogie Panie- ja jestem kosmetologiem. Ukończyłam Wyższą Szkołę Medyczną we Wrocławiu, aczkolwiek na moich genialnych studiach stylizacji nie miałam, więc bez bicia się przyznaję- jestem samoukiem :) Był co prawda jakiś kurs który kosztował 600 zł i był to 1 dzień w pracowni, dużo więcej czasu poświęciłam na naukę w domu Nie twierdzę, że za formy mają się łapać dziewuchy, które nie mają ZIELONEGO pojęcia o stylizacji paznokcia metodą żelową, czy akrylową. Na pewno formy są przydatne dla kogoś, kto jakiekolwiek pojęcia ma i próbował swoich sił w zrobieniu paznokci. 



Za formy zapłaciłam około 25 zł z przesyłką. Jest ich 10.

Będziemy potrzebować: Liquid, akryl, waciki, pilnik, pędzelek no i oczywiście formy.

Zaczynamy:

1. Dezynfekcja dłoni.
2. Przygotowujemy płytkę paznokcia - zmywamy stary lakier, odsuwamy skórki, matowimy płytkę.
3.Przemywamy celanerem paznokcie.
4.Nakładamy primer na płytkę paznokcia (pamiętajcie, aby nie dochodził do skórek).
5.Mierzymy rozmiar formy do płytki paznokcia. Nie może nigdzie odstawać, nie może być jakiejś luki. Musi IDEALNIE przylegać!
6. STANDARDOWE KROKI PRZY AKRYLU :
(Moczymy pędzel w liqudzie i delikatnie zanurzamy w akrylu tocząc kulkę. Nakładamy akryl na formę dobrze go rozprowadzając. Pamiętajcie, że akrylu nie może być za dużo, bo wyjdzie poza formę!)
7.Przykładamy formę do paznokcia- nie dociskamy mocno ! Delikatnie !
*7. Jeśli akryl wyszedł poza formę- zbieramy jego nadmiar patyczkiem.
8.Czekamy około 5 min, aż akryl dobrze wyschnie - sprawdzamy stukając patyczkiem, bądź pędzelkiem w formy.
9. Chwytamy formę (kciuk+wskazujący) i zdejmujemy formę kołysząc ją z jednej strony, na drugą.
10. Opiłowujemy paznokcie, aby nadać im pożądany kształt.
11. Uważam, że nie potrzebują dodatkowego nabłyszczenia.
12. Jeśli nie mamy kolorowego akrylu tudzież hybryd, możemy pomalować je lakierami.
13. Gdy paznokcie wyschną nakładamy oliwkę.





Nałożona forma z akrylem w środku.




Zdjęta jedna forma z małego palca.




Jeśli chodzi o krzywą "C' efekt byłby dużo lepszy gdyby paznokcie były dłuższe. Aczkolwiek, jak widać- nie ma żadnych pagórków- które jak wiadomo zdarzają się samoukom, w tym oczywiście mi :P


 Nadajemy kształt.



 Jeśli chcemy malujemy paznokcie :)





Poniżej wcześniej wykonane paznokcie daną metodą :)




Pierwsze wykonane DFS. Widać, jak akryl powychodził, ponieważ docisnęłam mocno formy.



Wybaczcie za jakość zdjęć- xperia m2 

27 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam:) miałam do czynienia tylko z hybrydą, ale sama chyba bym się nie podjęła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jak napisałam polecam dla osób które mają jakiekolwiek pojęcie o stylizacji akrylem :)

      Hybrydka też bardzo fajna !

      Usuń
    2. Ja próbowałam sama akryli do paznokci i powiem szczerze nie polecam samemu tego robić, tylko straciłam dużo czasu i nerwów. Następnym razem jak będzie taka potrzeba na akryle to od razu idę do specjalistki.

      Usuń
  2. w migdałku bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie jakie cudowne :)
    pozdrawiam :) i zapraszam do mnie: www.paulyenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak - jestem zwolenniczką naturalnych paznokci, raz w życiu dałam sobie zrobić żele i nie byłam zadowolona. Patrząc jednak na Twoje dzieło muszę przyznać, że wyglądają bardzo naturalnie i bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko, jak mozna zadbać o paznokcie po takim zabiegu ? Śliczne jest takie zastawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.przede wszystkim olejowanie paznokci możliwie jak najwięcej razy dziennie np.olejek arganowy - wcieramy w paznokcie :)
      2.2 razy w tygodniu kąpiel w oliwie ;) - nalewamy oliwy do miski tak, aby zakryć paznokcie i dolewamy ciepłej wody - moczymy co najmniej 10 min
      3.Odżywki do paznokci - nail tek, sally hansen, eveline
      4. używamy rybek- odżywka keratynowa :) (są genialne również, jako odżywka na rozdwojone końcówki)
      5. Skrzyp też nie zaszkodzi :)
      6. bardzo ważne jest też nawilżanie dłoni i skórek

      To tak w skrócie ;)
      mam nadzieję, że nie przynudzam :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. no genialne to może nie, ale dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  7. no ciekawie to wyglada naprawde :) piekne zdobienia robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW ♥ Moim zdaniem prześliczne paznokcie. Bardzo bym chciała umieć takie zrobić. Dziękuję bardzo za komentarz u mnie <3 Obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam częściej :)
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna metoda ale ja chyba bym nie dala rady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie Ci wyszły te pazurki. Nigdy nie słyszałam o tym sposobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejże :) No fajnie to wygląda :)
    Bardzo naturalnie!!! Nie zgadłabym, że są sztuczne :)
    O tej metodzie nie słyszałam :)
    W życiu miałam 2 razy robione akryle na formie..
    Na szczęście mam swoje pazury mocne więc naturalnie długie naszam :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli ktoś ma problem z zapuszczeniem paznokci to jest to świetna alternatywa :) Nie miałam przyjemności korzystać z akryli, ale widzę, że fajnie to wygląda. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ta metode juz od 2 lat znam ale nie praktykuje bo mi się akryl nie trzyma a żelem trzeba mieć lampę mostek ale o dużej mocy bo trzeba zaciskac formę

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ta metode juz od 2 lat znam ale nie praktykuje bo mi się akryl nie trzyma a żelem trzeba mieć lampę mostek ale o dużej mocy bo trzeba zaciskac formę

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy Ty zdajesz sobie sprawę jak strasznie ta Twoja dłoń wygląda ( zdjęcie z kolorowymi paznokciami ). Jest to po prostu odrzucające, źle zrobione paznokcie, dłonie jak chłop z kopalni.... czas iść do profesjonalisty niech uratuje co się da.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, jestem pod wrażeniem :) nie przejmuj się komentarzami negatywnymi , robisz to dla siebie a z biegiem czasu dojdziesz do perfekcji :) zazdrosnice bo jeszcze trochę a same będziemy sobie robiły pazurki a "super znawczynie " po kursach nie będą miały pracy :) Mam pytanko jak długo akryl utrzymuje się na paznokciach ? Tak samo jak przy nakładani w sposób normalny bez formy ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dodam jeszcze że warto od czasu do czasu robić przerwę od robienia paznokci akrylowych, aby płytka odpoczęła i się zregenerowała. można sobie też stosować tę odżywkę https://www.maxdrogeria.pl/sally-hansen-maximum-growth-odzywka-do-paznokci-wzmacniajaca-133ml-p8936 która wzmacnia paznokcie i chroni je przed rozdwajaniem

    OdpowiedzUsuń