sobota, 12 października 2013

Muffinkowa bransoletka

Tak, wiem- miałam wrócić niedługo... Tymczasem szukanie mieszkania w obcym mieście, gdzie jedna przeprowadzka goni drugą wcale nie jest takie proste. Dodatkowo moja druga połówka zbrodni doskonałej pt. "spełniajmy marzenia" musiała wrócić. Tym o to sposobem, zostałam - póki co- sama, z mieszkaniem które niekoniecznie sięga szczytu moich marzeń. Dodatkowo, bez telewizora i internetu ! Aczkolwiek- spokojnie ogarnę to. Aktualnie jestem na 2 dni w domu i tym razem piekarnik jedzie ze mną !


Wybaczcie za zdjęcia, wiem że jakość jest tragiczna, niestety na razie tak to będzie wyglądać. 

Mam nadzieję- do szybszego "niebawem" ! 










19 komentarzy:

  1. Jeej! genialne! pierwsza myśl, jaka mi się nasuwa to 'charmsy'. Uwielbiam takie bibelotki. Sztukę i rzemiosło masz chyba opanowane do perfekcji! Mnie też u Ciebie dawno nie było z racji powrotu do szkoły i tej codziennej bieganiny, jednakże w miarę możliwości nadrabiam zaległości:) Pozdrawiam serdecznie i życzę, aby Twoje wszelakie sprawy wyprostowały się;)
    Pola.. a tuutaj jest mój zwariowany świat!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie tęczowo :) i pączusie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta muffinkowa bransoletka jest po prostu genialna.....
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już tak mam ;) Gdy są jeszcze letnie promyki słońca ja już wyczuwam zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super,że chociaż na chwilę wróciłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lukier na paczkach wylada magicznie !!!!! mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna jest ta bransoletka <3
    Mi nigdy nie chcą wyjśc polewy :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o polewy bardzo długo się z nimi "męczyłam". Kombinowałam to pastele, żeby zabarwić liquid, to farba, to lakier, aż doszłam do wniosku, że najlepsza polewa wychodzi z rozrobionego dobrze koloru fimo z liquidem ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  9. Wszystko wygląda pysznie :) Uwielbiam modelinowe wyroby :3

    Obserwuję i zapraszam do siebie, trochę diy :)
    kaskasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu ale piękna <3

    Zapraszam na post jula-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale slodkie <3 mozna je gdzies kupic/zamowic?

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszne rzeczy tworzysz;)
    zapraszam na moje candy jesli masz ochotę http://rybkazet31.blogspot.com/2014/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń