czwartek, 27 czerwca 2013

Oreo !

Niezmiernie się cieszę widząc to coraz nowsze twarze :) 

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach, bądź na maila na każdy odpiszę ! :)

Zapraszam na:



A dzisiaj Oreo ! Króciutko i nawiązując do dnia taty :) Mój dostał to co tatusiowie kochają najbardziej (przynajmniej mój)- ptasie mleczko, oczywiście śmietankowe, chałwę oraz  właśnie oreo :) Był bardzo zadowolony, chyba z tego że nie dostał kolejnej pary skarpet :D 





Dziękuję za to, że jesteście i wspieracie mnie w rozwijaniu swojej pasji i w dążeniu za marzeniami ! 


24 komentarze:

  1. Super! :)
    Robiłaś z kupnej foremki czy domowej roboty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwało to trochę zanim ją zrobiłam, ale za to jaka satysfakcja, że nie musiałam jej kupować tylko sama stworzyłam :) Dziękuję Patrycjo ! :)

      Usuń
  2. Świetne ciacho. :)) Nominowałam Cię do zabawy. :)http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/ zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...mniam mniam..wyglada przepysznie :)xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oreo! Wygląda bardzo smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno się powstrzymać od zjedzenia :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś jedyna w swoim rodzaju dziewczyno, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda z nas ma w sobie to coś :D Dzięki temu świat jest taki różnorodny ;)

      Usuń
  7. śliczny naszyjnik :) wygląda jak prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  8. super:-) pięknie to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. ohoho, słodko :)

    OdpowiedzUsuń