wtorek, 25 czerwca 2013

Breloki !

Serce mi rośnie widząc, że z każdym dniem Was przybywa ! <3 Dziękuję !!! 


Zapraszam na :


DAWANDĘ - mój sklepik, tutaj możecie kupić moje słodkości ;)

Jestem również otwarta na wszelakie współprace ! 



Dzisiaj breloczki :) 

No bo, dlaczego nasze klucze mają wyglądać szaro, metalowo ? Zwyczajnie ? Przecież mogą być niczym z bajki, bądź ciastkarni ! Dodajmy kolorów do naszej codzienności :)  

1. Babeczka z bitą śmietaną, jagodami, truskawką, ananasem- ogólnie świat owoców ;)






2. Ciasteczko z kremem. 




3. Kruche ciastko. 



4. Starbucks cafee- miętowe frappuccino. 




5. Wyrośnięta muffinka. 



6. Cytrynowe babeczki 







Jeszcze raz dziękuję, za to że tu jesteście ! 

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nośmy kalorie zamiast je jeść :P Wakacje idą musi być kolorowo ;)

      Usuń
  2. Wyglądają bosko!
    Lepić tak jak ty, ach marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam, oglądam i nie mogę się nadziwić, to wszystko przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo <3 wszystko piękna a najbardziej ten ostatni mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej cudowne ja chcę tą 1 babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to czysta przyjemność oglądać Twoje prace :)

    buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne breloczki, chętnie przyczepiłabym któryś z nich do swoich kluczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :)Bardzo podoba mi się twój blog :D
    Dziękuje za odwiedziny na moim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś absolutnie niemożliwa ;D Twoje prace wyglądają na tak realnie, że aż ma się ochotę je schrupać :) nie zapominasz o najdrobniejszych szczegółach, gratuluje talentu:) i z przyjemnością obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kawa jest świetna !
    http://nika-and-kosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Starbucks cafee- miętowe frappuccino - zakochałam się! <3 Jesteś fenomenalna w tym, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa! Starbucks ! :D A ja ciągle sobie zadaję pytanie jak Wy zdolniachy to robicie :D piękne i słodkie :)

    cupcakes-dreamsandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje 'wypieki' sprowadzają mnie na złą drogę!:P Cały czas pojawia się ochota na takie ciastunio z kremem! Idealne! Pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak czytelników ma nie przybywać, skoro tutaj same słodkości? Aż mi się jeść zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku jakie słodkości !! Babeczki do kluczy są urocze !! Zakochałam się w nich i też chcę taką !! :P A kawka robi mega wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyrośnięta muffinka to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam mniam ;) babeczka to prawdziwa rewelacja ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam poinformować, ze Twój blog został dodany na listę Polskich Blogow Kobiecych na Świecie xxx Buziaki
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozwoliłam sobie wrzucić 'zajawke' Twojego posta na Polskich Blogach Kobiecych na Świecie (jutro) oczywiście z przekierunkowaniem na Twojego bloga :)
    Buziaki. Proszę o kontakt w razie pytań
    KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń