piątek, 15 lutego 2013

modelinowo :) starbucks caffe ;)




Od pewnego czasu mam swego rodzaju "fazę" na modelinowe słodkości :) Usiadłam i stworzyłam trochę cukiereczków :) Tak, jak prosiłyście przybliżę "co nieco".

Modelinę zawszę zamawiam TU . Dzieli się na cztery rodzaje: classic, soft, effect, puppen. Opisy producenta:

1.Classic

  • najwyższa jakość do prac filigranowych
  •  doskonała stabilność kształtu
  • 24 intensywne kolory (dostosowane do precyzyjnego mieszania)
  • praktyczna podziałka na 8 części ułatwia proces mieszania
  • utrwalana w piekarniku w temp. 110 C przez 20-30 min
Trzeba ją trochę pognieść, żeby ją dobrze wyrobić. Co do piekarnika ... Myślę, że powinno to się ustalać indywidualnie, ponieważ mój za pierwszym razem po 12 min spalił mi pączki ! Tak wygląda przykład rodzaju classic :



2.Soft

  • miękka i delikatna
  • łatwa w mieszaniu
  • gotowa do natychmiastowego użycia
  • 24 intensywne kolory
  • utrwalana w piekarniku przez 20-30 min w 110C
  • nie zmienia objętości, koloru i kształtu w trakcie wypalania
Co to tego, że jest miękka i delikatna - tak czasami, aż za miękka ! Ma śliczne kolory pojawiają się typowo pastelowe: mięta itp. 




3.Effect

  • 7 różnych efektów: fosforyzujący, kryształowy, marmurkowy, pastelowy, brokatowy, transparentny, metaliczny
  • 33 intensywne kolory
  • łatwa w mieszaniu
  • do specjalnych aplikacji i oryginalnych technik
  • utrwalana w piekarniku przez 20-30 min w 110
Porównania nie mam, ponieważ się jeszcze za nią nie zabrałam! Przyznam szczerze, że bardziej się nią zainteresowałam pisząc notkę, niż czytając ulotkę :P Hmm... marmurkowy, brokatowy :D 





Czwarty rodzaj, o którym albo niewiele osób wie, albo po prostu nie chcą o nim wspominać z wiadomych powodów- POZIOM MASTER :). Dopóki ulotka nie wpadła w me ręce, nie miałam o nim ZIELONEGO pojęcia !

4. Puppen- idealna do tworzenia lalek i marionetek

  • wyjątkowo giętka i zachowująca kształty
  • doskonała do modelowania szczegółów i filigranów
  • może być mieszana z classic, soft, 
  • naturalne kolory, półmatowy, porcelanowy efekt
  • utrwalana w piekarniku przez 20-30 min w 110 C
  • z łatwością się ugniata
  • po wypaleniu utrzymuje kolor i kształ
  • wiernie oddaje szczegóły nawet w małych figurkach
  • dodawane elementy  łatwo łączą się z pozostałymi


Generalnie wyższa szkoła magii :P 







Ogólnie jestem zafascynowana całym tym światem barw i że tak powiem, pewnego rodzaju "dzieciństwa". Siadam do stołu, biorę jakąś kostkę przypominającą plastelinę i nagle znajduję się w jakimś totalnie innym świecie :) Otworzyłam sklep na  srebrnej agrafce. Ostatnio powstały takie maleństwa :)










































Zastanawiam się nad wystawieniem ich tutaj. Ogólnie jak wrażenia :)? 

16 komentarzy:

  1. genialne są ;)) pozdrawiam i zapraszam do mnie charmeusee.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezuśku ale cuda, a to z tytułu posta to sa prawdziwe babeczki czy też robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tytule jest starbucks caffe :D- robiony przez mnie :) Chyba, że Ci chodzi o zdjęcie u góry bloga ? To są prawdziwe babeczki nie modelinowe. Reszta wszystko by me :)

      Usuń
    2. chodziło o to zdjęcie u góry bloga :) fajnie, że dokopałaś się do tego starego hippie posta i że Ci się spodobał :) Muszę popatrzeć an allegro za skórką no i innymi materiałami :)

      Usuń
  3. o ja z chęcią przygarnęłabym takie cudeńka <3

    co do komentarza u mnie śnieg tylko gdzieniegdzie i to taki mały :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie słyszałam o Fimo puppen :D
    Smakowitości! *.* A kubeczek Starbucksa też zrobiłaś sama? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si seniora :D Sama :) Mam nadzieję, że coś nowego, bo się jeszcze nie spotkałam ;) Dzisiaj siedzę nad frappuccino :)

      Usuń
    2. Jest bardzo ładny ;) Ja też nigdy się z takim nie spotkałam :D Czekam na efekty fraoppuccino :)

      Usuń
  5. ale śliczne!!! najbardziej podoba mi się starbucks caffe ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dount's są sliczne! :D :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie TU

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:) Czekam na Twoje nowe pomysły:)
    a póki co zapraszam do konkursu:)
    http://byilu.blogspot.com/2013/03/konkursowo.html
    pozdrawiam
    Ilu^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy cena jednej modeliny wynosi 7,40 czy całe opakowanie ? :)

    OdpowiedzUsuń