środa, 9 stycznia 2013

kurtka jeansowa + skórzane rękawy

Cześć mordeczki :)

Ostatnio zainspirowała mnie ... Doda, a konkretnie jej MEGA kurtka jeans'owa ze skórzanymi rękawami. Czapka też świetna. Był to cover do piosenki "Titanium" (David Guetta & Sia live rock cover). 

link






 Kombinowałam dość długo, szyłam jeszcze dłużej, nawet posiadanie maszyny nie pomogło! Wytargałam z szafy jakąś totalnie starą, czarną, jeansową kurtkę. Odbarwiałam ją chyba 3 dni i zużyłam na nią 2 litrowe wybielacze! Obcięłam rękawy z innej kurtki i przyszyłam do jeans'ówki. Doczepiłam stożki, które są ostatnio moją obsesją ;) i tak powstało o to moje 'cudo' :P Jednak powiem szczerze, że trochę cierpliwości kosztowało mnie to szycie, kłamać nie będę :P A poniżej Ciastek w całej okazałości  ;)






7 komentarzy:

  1. Pomysł bardzo dobry przyznam się szczerze sama myślałam o czymś podobnym tylko z płaszczem flauszowym jako bazę.
    A co do wkładu pracy to niecierpię diy w których wszystko trzyma się na kleju i praca trwa 3 min, bo trwałość również.Warto włożyć więcej pracy więc-
    Ty jesteś REWELACYJNA:)
    wkońcu ktoś przykłada się do swojego hobby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz ;)Bardzo fajny blog, będę tutaj zaglądać.
    Co do twojego pytania - to napis Stay Strong i 4 jaskółki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami kiczowato, ale czasami na prawdę fajnie Doda wygląda ;p
    Kurtka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zarąbista !:].połączyłaś dwa trendy w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń